علی تکتا آلبوم زمونه
 
دانلود زمین
 
 
سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:, :: 19:8 ::  نويسنده : saman

علی تکتا آلبوم زمونه

آلبوم جدید و فوق العاده زیبا از علی تکتا به اسم زمونه پیشنهاد میکنم حتماً دانلود کنید

برای دانلود بر روی اسم اهنگ کلیک کنید

1.چشمای من

2.کار توئه

3.بی معرفت

4.مشکوک

5.رد اشکام

6.تو مهربونی

7.زمونه

8.دلگیرم از تو

9.آهای دنیا [رمیکس]

10.یک درصد

11.دیگه رفتم از یاد



نظرات شما عزیزان:

آرمین
ساعت11:27---28 خرداد 1391
سلام من قصد تبادل لینک با شما رو دارم اگه موافقید منو با نام danger لینک کنید سپس بهم خبر بدید(یا نظر بدید یا ایمیل کنید.)

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود زمین و آدرس downloud-zamin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 32
بازدید کل : 23017
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1